Panora
22.06 07:45

İTÜ'de sıfır atık yüksek lisans programı açıldı


İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Sıfır Atık Enstitüsü, 2026-2027 Güz Yarıyılı için Sıfır Atık Tezli Yüksek Lisans Programı'na başvuruları başlattı. Program, Emine Erdoğan'ın vizyonuyla İTÜ ve Sıfır Atık Vakfı iş birliğinde açıldı. Amaç, sıfır atık alanında nitelikli insan kaynağı yetiştirmek.

Kaynaklar2 yayın organı bu haberi işledi
Sol medya
Sağ medya

• Sol kaynaklar, programın Emine Erdoğan'ın vizyonuyla açıldığını belirterek, "Sıfır Atık Hareketi'nin kurucusu" ve "Sıfır Atık Vakfı Onursal Başkanı" ifadelerini kullanıyor. • Diğer kaynaklar, programın açılışını İTÜ Sıfır Atık Enstitüsü'nün resmi duyurusu olarak aktarıyor ve Emine Erdoğan'a atıfta bulunmuyor. • Temel ayrım noktası, sol kaynakların Emine Erdoğan'ın ismini ve sıfatlarını öne çıkararak programı onun vizyonuyla ilişkilendirmesi, diğer kaynağın ise bu bağlantıyı kurmamasıdır.


İlgili Haberler

← Ana Sayfaya Dön